sobota, 3 maja 2014

Co u mnie? / Off topic #2

Witajcie! 


Dzisiaj zrobię notkę troszkę odbiegającą od tematu bloga. Mianowicie: wplączę pomiędzy różne outfity, creepypasty i inne, troszeczkę mojego życia! Myślę, że to się sprawdzi. Hm.. zobaczymy!


Jak wiecie, mamy już koniec majówki! Ja osobiście spędziłam ją w domu, hehe. Wczoraj poszłam do koleżanki - spałam u niej. Było świetnie. Poszłyśmy z jej kolegą nad stawy, uwierzcie mi na słowo, po 21 jest tam pięknie! Mam tylko jedno zdjęcie, na którym widać światła odbijające się od wody, jednakże nie widzę sensu pokazywania Wam tylko świateł, prawda? Około godziny 22 wróciłyśmy do domu. Zjadłam sobie bułkę z dżemem, mniam! Było mi bardzo zimno, więc poprosiłam koleżankę, aby pożyczyła mi jakąś bluzę. Od razu się opatuliłam i siedziałam, popijając miętową herbatkę. To bardzo dziwne, bo była ona czerwona!! Mialyśmy oglądnąć film, ale to nie wypalilo - było już po 1 w nocy, byłam bardzo śpiąca, zresztą, Ona też. 
Reszta wolnych dni spędzona była przy siedzeniu, graniu w League of Legends, oraz inne gry (jak już wspomniałam w opisie, jestem no-lifem, hahaha).


Nie mogę uwierzyć, że to pojutrze już poniedziałek i od nowa szkoła, dom, szkoła, dom, nie wiem, jak to przeżyje U.U

Uh, bardzo bym chciała zrobić notkę o moim króliku, ale ona nie bardzo daje sobie robić zdjęcia. Problem jest taki, że przed moim blokiem codziennie biega sobie pies, a jak wiadomo, pies i królik to nie dobre połączenie. Raz moje zwierzątko było gonione przez kundla, to było okropne :C

Chcecie abym przedstawiła Wam mojego królika? Piszcie o tym w komentarzach!

Aby nie męczyć Was już tym wszystkim, zakończę tym pytaniem tę notkę. Dotrwał ktoś do końca?

Zapraszam do obserwacji, jeśli chcecie być na bieżąco, polecam również komentowanie oraz krytykowanie, ponieważ nadal pracuję nad wyglądem bloga :)


Dobranoc <3 

1 komentarz: