środa, 16 kwietnia 2014

Wishlist from Fesswybitnie.

Witam moich kochanych czytelników!! 



Dzisiaj postanowiłam przeglądnąć sobie sklep  Fesswybitnie.com
Przygotowałam dla Was kolejną, drugą już wishlistę. (oh, kiedy ja to kupię TvT)
Tym razem postawiłam na prostotę, bez żadnych "swagów" "yolo" i innych, podobnych wzorów. Ostatnimi czasy bardzo zbrzydła mi ta moda.

A więc, zaczynajmy! :)

Podzieliłam sobie wszystko na dwie części: bluzy i t-shirty.


Zacznijmy od bluz.













T-shirty~








Oki! To koniec! Wybrałam te, które najbardziej by do mnie pasowały. Niestety, jakoś niedużo koszulek mi się podobało, dlatego wybrałam ich tylko trzy, natomiast wybór bluz jest ogromny! Mogłabym kupować je tonami, zwłaszcza, że lubię chodzić w cieplutkich, za dużych ubraniach! :)

Jeśli nie zapomnę, a kupię sobie którąś z rzeczy, które wymieniłam w tej wishliście oraz w poprzedniej, od razu napiszę o nich notkę! Nie mogę się doczekać, aż będę mogła zakupić te rzeczy.

Ah, zapomniałam! Zbieram pieniążki na soczewki, więc jeśli uda mi się zebrać określoną ilość pieniędzy, kupuję je i robię "recenzję", od razu! Hihi =^-^=

Mam tak dużo wydatków, a tak bardzo mało funduszy. Ehh, gdyby wszystko było za darmo, marzenie, prawda? ^O^


Tymczasem ja się z Wami żegnam! Co sądzicie o moim wyborze? :3 Podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach, na pewno je przeczytam! 

Dobranoc :* 




















1 komentarz: