sobota, 15 marca 2014

My wishlist from sheinside and visual-loli.

Ohayo~



Po wielu próbach napisania jakiegoś posta, postanowiłam, że zrobię sobie moją listę rzeczy, które chciałabym zakupić na stronie sheinside oraz visual-loli. Zapowiada się ciekawie. Nyaaa \(^O^)/


Na pierwszy ogień pójdzie sheinside. Jako, że wielkimi krokami zbliża się wiosna, co kojarzy mi się z luźnymi, dużymi swetrami skomponowanymi z jakimiś fajnymi legginsami, postanowiłam wybrać coś z kategorii swetrów oraz legginsów. :3



Link:*klik*

Link: *klik*

Link: *klik*

Link: *klik*


Link: *klik*


Teraz legginsy! Zdjęcia będę dawać w odpowiedniej kolejności. Będą one dobrane w taki sposób, aby pasowały to swetrów. 

Link: *klik*

Link: *klik*

Link: *klik*


Link: *klik*





Link: *klik*


Tak, to by było na tyle, jeśli chodzi o sheinside.com. Czas na visual-loli!! :)
                                                                                    



   Link: *klik*


Link: *klik*


  Link: *klik*


   Link: *klik*




   Link: *klik*




A więc to chyba wszystko. Bardzo podobają mi się te wszystkie rzeczy. Tak bardzo dużo ciuchów i akcesoriów, tak bardzo mało pieniążków :(. Z czasem (mam taką nadzieję)  uda mi się zebrać coś z mojej wishlisty c:




Tymczasem dziękuję Wam, że przetrwaliście do końca tego wpisu. Zapraszam do komentowania, a jeśli chcecie zostać na dłużej i obserwować to, co piszę- zaobserwować mojego bloga :)





sheinside          Sheinside


Papatki <3!




4 komentarze:

  1. Oh też bym chciała te rzeczy *o* www.yasashii-life.blogspot.com zapraszam do siebie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog jest bardzo ciekawy. Zaobserwuję go :)

      Usuń
  2. Ciekawa notka aż się zastanawiam ,czy nie zakupię pierwszego sweterka - jest naprawdę cudowny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Bardzo mi się spodobał ten pierwszy. Jest piękny!

      Usuń